سود کاستیک پرک 98%Caustic perc profit 98%
0 (0)

0دیدگاه کاربران

در انبار موجود نمی باشد

سود کاستیک پرک 98%Caustic perc profit 98%

0 (0)

0دیدگاه کاربران

ویژگی های محصول
  • کشور تولید کننده: ایران
  • بسته بندی: کیسه 25 کیلویی

نقد و بررسی

سود کاستیک پرک 98%

سود کاستیک (هیدروکسید سدیم)

هیدروکسید سدیم، ، یک ترکیب معدنی با فرمول NaOH است. که از کاتیون های سدیم +Na و آنیون های هیدروکسید OH تشکیل شده است. نام های رایج دیگر آن سود سوزآور یا سود کاستیک است. هیدروکسید سدیم یک باز و قلیایی بسیار سوزاننده است که پروتئین ها را در دمای معمولی محیط تجزیه می کند و ممکن است باعث سوختگی شدید شیمیایی شود.

در دمای اتاق، هیدروکسید سدیم یک جامد کریستالی سفید رنگ بدون بو است که به راحتی رطوبت و دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. در آب بسیار محلول است و هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود، گرمای قابل توجهی آزاد می کند که ممکن است برای احتراق مواد قابل احتراق کافی باشد. هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است.

هیدروکسید سدیم برای تولید صابون، ریون، کاغذ، مواد منفجره، مواد رنگزا و فرآورده های نفتی استفاده می شود. همچنین در پردازش پارچه پنبه ای، شستشو و سفید کردن، تمیز کردن و پردازش فلز، پوشش اکسید، آبکاری و استخراج الکترولیتی استفاده می شود. معمولاً در زهکشی های تجاری و پاک کننده های فر وجود دارد.هیدروکسید سدیم معمولاً به صورت جامد یا محلول 50 درصد استفاده می شود. سود جامد بر اساس شکل ظاهری آن به دو دسته پرک و گرانولی (یا دانه دانه) تقسیم می شود.

 

 سود کاستیک پرک 98%:

سود کاستیک پرک یا همان هیدروکسید سدیم پرک، ورقه های نازک سفید رنگی هستند که جاذب رطوبت بوده و قابلیت انحلال در آب را دارد. این ماده از تبخیر سود کاستیک مایع که خود از طریق فناوری ممبرانی تولید شده است به دست می آید. خلوص سود کاستیک پرک 98% است.

 

موارد مصرف:

خنثی سازی اسید- تولید صابون و مواد شوینده- صنایع کاغذ و پالپ- صنایع نفت و گاز- صنایع دارویی – فراوری آلومینیوم

 

نمایش کامل نقد و بررسی
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش